ورزش لاهیجان

اخبار ورزشی لاهیجان

ورزش لاهیجان

اخبار ورزشی لاهیجان

تکلیف سالن‌های ورزشی نیمه‌کاره لاهیجان نامشخص است

عادل هادی‌پور امروز در گفت‌وگو یی اظهار داشت: اتمام پروژه‌های عمرانی اداره تربیت بدنی این شهرستان نیازمند افزایش اعتبارات است.
وی از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی سالن تختی لاهیجان خبر داد و افزود: پروژه سالن ورزشی تختی از سال 84 آغاز شده و تاکنون برای اجرای این طرح حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
هادی‌پور با اشاره به اینکه سالن تختی دارای سه طبقه است، تصریح کرد: برای اتمام پروژه سالن تختی بیش از 1.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رئیس اداره تربیت بدنی لاهیجان با اشاره به اینکه سالن ورزشی تختی در جنب فرمانداری لاهیجان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه به دلیل عدم اعتبارات از طرف سازمان تربیت بدنی کشور پیشرفتی ندارد.
وی درباره پروژه سالن 4 هزار نفری لاهیجان گفت: ساخت این سالن از سال 87 آغاز شده و تا‌کنون بیش از 10 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
به گفته هادی‌پور قرار بود این سالن طی 18 ماه افتتاح شود اما به دلیل کمبود اعتبارات زمان افتتاح آن مشخص نیست.
رئیس اداره تربیت بدنی لاهیجان با بیان اینکه سالن 4 هزار نفری این شهرستان حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: برای اتمام این پروژه حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: ساخت این سالن‌های ورزشی که از استانداردهای قابل توجهی برخوردارند، در برطرف کردن مشکلات مربوط به کمبود فضاهای ورزشی لاهیجان موثر است.
هادی‌پور با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های ورزشی لاهیجان از خواسته‌های ورزشکاران این شهرستان است، تصریح کرد: با توجه به وسعت زیاد لاهیجان و نیز حضور ورزشکاران بسیار در این شهرستان، در حال حاضر سالن‌های ورزشی لاهیجان پاسخگوی نیاز تمام ورزشکاران نیست و ورزشکاران این شهرستان با کمبود امکانات مواجه هستند.
رئیس اداره تربیت بدنی لاهیجان از فعالیت 11 هزار ورزشکار در این شهرستان خبر داد و افزود: اتمام پروژه‌های عمرانی اداره تربیت بدنی در توسعه ورزش لاهیجان بسیار موثر است.
وی اتمام پروژه‌های ورزشی لاهیجان را نیازمند حمایت تمام مسئولان بیان کرد و اظهار داشت: پیگیری‌های بسیاری از طرف مسئولان شهرستانی صورت گرفته که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد