ورزش لاهیجان

اخبار ورزشی لاهیجان

ورزش لاهیجان

اخبار ورزشی لاهیجان

علی دایی لاهیجان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد

علی دایی ـ اسطوره فوتبال دنیا و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ـ مورد تجلیل شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، علی دایی که به دعوت شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان به این شهر سفر کرده بود، با استقبال کم‌نظیر شهروندان لاهیجانی روبه‌رو شد.
در مراسم استقبال که جمع زیادی از شهروندان لاهیجانی حضور داشتند، ابتدا دسته‌گلی به رسم میهمان‌نوازی از سوی اصغر قوامی ـ از اعضای دوره‌های اول و دوم شورای اسلامی شهر و کاپیتان و بازیکن اسبق باشگاه‌های شهرداری لاهیجان و سپیدرود رشت و همبازی علی دایی در تیم دانشگاه صنعتی شریف تهران ـ به نمایندگی از سوی شورای شهر و شهرداری لاهیجان اهداء شد.
در ادامه، علی دایی مورد استقبال حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی استان گیلان و عضو شواری شهر لاهیجان، علیرضا گنجه خسروی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و بازیکنان رده پایه باشگاه شهرداری قرار گرفت و استقبال گسترده شهروندان از آقای گل فوتبال جهان به صورتی بود که دایی در میان موج جمعیت به سختی وارد ساختمان شهرداری شد.
علیرضا گنجه خسروی، شهردار لاهیجان در این دیدار حضور پرافتخارترین بازیکن ملی ایران در لاهیجان و آشنایی وی با فرهنگ و جاذبه‌های شهر لاهیجان را افتخاری بزرگ برای مردم این شهر دانست.
رئیس شورای اسلامی استان گیلان نیز علی دایی را سرمایه‌ای ارزشمند برای ورزش و کشور ایران دانست و گفت: باید قدر سرمایه‌های ارزشمندی همچون علی دایی را بدانیم و از آن‌ها برای پیشرفت ورزش کشورمان استفاده کنیم.
حسینعلی خدایگانی افزود: شهرداری و شورای شهر لاهیجان حضور این قهرمان بزرگ را در لاهیجان به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران گرامی می‌دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد