ورزش لاهیجان

اخبار ورزشی لاهیجان

ورزش لاهیجان

اخبار ورزشی لاهیجان

نخستین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک لاهیجان برگزار شد

مسابقات فوتبال گل کوچک (جام شهرک) با شعار "ورزش محلات؛ نشاط شهر، توسعه لاهیجان" و با قهرمانی تیم "به یاد مادر" کوبیجار خاتمه یافت.
به گزارش "لاهیگ"، نخستین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک (جام شهرک) با شرکت 51 تیم در زمین ورزشی پارک جانبازان شهرک سلمان برگزار شد و تیم فوتبال "به یاد مادر" به عنوان قهرمانی دست یافت.

مسئول برگزاری جام گل کوچک شهرک در گفت‌وگو با "لاهیگ" اظهار داشت: این اولین تجربه بلند مدت جوانان میدان، طی یک دهه اخیر در برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی بود.
صادق مجمع‌الصنایع افزود: 108 بازی طی بیش از یک ماه برگزار شد و 306 نفر نوجوان، جوان و حتی پیشکسوت ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
وی اضافه کرد: یکی از زیبایی‌های این جام، حضور تیم‌های فوتبال گل کوچک از همه محلات شهر و بسیاری از روستاهای اطراف بود که رقابت تنگاتنگ این تیم‌ها، در نوع خود، لحظات بسیار جذاب و به‌یاد ماندنی را در ذهن شرکت‌کنندگان و تماشاگران ثبت کرد.
مجمع‌الصنایع گفت: دلیل طولانی شدن مسابقات، تعطیلی برخی روزهای بازی به دلیل شرایط جوی بود.
مسئول برگزاری جام گل کوچک شهرک با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و توسعه این مسابقات افزود: با کمک دوستان خوبی که در شهرک داریم، تلاش می‌کنیم دوره‌های بعدی مسابقات محله را در چند یا دست‌کم دو رشته ورزشی برگزار کنیم.
وی افزود: یکی از دلایلی که من و دوستانم را برای برگزاری دوره‌های بعد مسابقات دلگرم می‌کند، همکاری صمیمانه اهالی شهرک و همسایگان پارک جانبازان است.
وی اضافه کرد: هزینه برگزاری و خرید جوایز مسابقات به‌طور کامل از مبلغ ورودی مسابقات تأمین شد.

گفتنی است، در این مسابقات تیم‌های به یاد مادر کوبیجار، شهباز گیل لاشیدان، پاس گابنه و یاس بازار روز شماره 3 به ترتیب به مقام‌های اول تا چهارم دست یافتند و ایمان عزتی و مجید پورمحمد از تیم شهباز گیل با شش گل زده به‌طور مشترک عنوان آقای گلی را به‌دست آوردند.
همچنین دانیال همتی از تیم "به یاد مادر" به عنوان بازیکن اخلاق و رضا تقوی به عنوان داور برتر انتخاب شده و جوایزی دریافت کردند.
میلاد خسروی، دانیال همتی، بهنام همتی، امیر زلفی، سهیل زلفی و سبحان جعفری به سرپرستی محمد خرسندی، تیم "به یاد مادر" کوبیجار را قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتبال گل کوچک (جام شهرک) نمودند.
شایان ذکر است، بازی‌های روز آخر و مراسم اهدای جوایز در حضور چند تن از اعضای بنیاد ورزش صبحگاهی شادی، معتمدین محلات و چند تن از پیشکسوتان ورزش لاهیجان همچون محمدحسن علیدوست برگزار شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.agahi37.com

با سلام

با عضویت در سایت ما هر تعداد آگهی رایگان که دوست داشته باشید می توانید ارسال کنید و هم وبلاگ خود را معرفی کنید


سایتها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد